|
Anto Raukas: Kuidas peaks kulgema Rail Balticu trass?
Rail Balticu võimalikest trassivariantidest on juba kirjutatud kümneid artikleid ja dramaatilisse diskussiooni - “Kas inimene, või loodus?”, on kaasatud kogu valitsuskabinet ja ka sadu “tädi Maalisid”, kes oma ebakompetentsuse tasandil on teinud rohkesti vastuolulisi avaldusi, mis võivad isegi välistada raudtee rajamise. Loe edasi...
|
|
Indrek Grusdam: Rail Baltic - kus on tõde?
Indrek Grusdam, Kiili valla elanik, kodanikuühenduse Avalikult Rail Balticust liige kirjtuab, et Rail Balticut lansseeritakse kiire ja keskkonnasõbraliku rongiühendusena Euroopasse. Kampaania algusest möödus aprillis aasta, kuid kolleeg Luige alevikust tõdes alles hiljuti üllatunult, et kas Rail Baltic tuleb tõesti elektrifitseerituna?! See selgus jutuajamise käigus juhuslikult, sest mainisin vestluses 110 kV võrgu puudumist Pärnust Salacgrivani. Loe edasi...
|
|
Harjumaal jätkatakse kolme Rail Balticu trassi analüüsiga
Stenbocki maja, 29. mai 2014 - Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium tutvustas 29.mail valitsuskabinetile Rail Balticu raudteeühenduse seni tehtud uuringuid ja erinevaid trassialternatiive. Valitsus otsustas, et Harjumaal tuleb jätkata trassidega, mis kulgevad nii idast kui läänest ümber loodava Nabala looduskaitseala (13A, B, C ja D). Ülejäänud trassivalikud jäävad esialgu kõrvale. Loe edasi...
|
|
|